Tuesday, May 25, 2010

My next new business.

Sekarang barulah tiba ke agenda yang sebenar-benarnya. Saya terlalu amat mencintai bidang ini iaitu bidang kesihatan dan kecantikan. Bila menyebut tentang kesihatan dan kecantikan ini, bagi wanita tentulah ia merangkumi kesihatan dan kecantikan luar dan dalam.

Saya adalah seorang manusia biasa yang hobinya adalah suke mencuba pelbagai produk. Sepertimana yang kite ketahui zaman sekarang, pelbagai produk yang diperdangankan. Tapi sejauh manakah kebenaran tentang produk-produk tersebut dan adakah ianya betul-betul berkesan kepada kite, tidak akan kite ketahui tanpa kite mencubanya terlebih dahulu. So, disini saya adalah mencuba beberapa produk tetapi tidak kekal lama sehingga saya menemui cocoa-collagen power plus ini. Cocoa Collagen Power Plus ini yang dikatakan mengembalikan keremajaan wanita benar-benar memberikan kesan yang positif kedalam diri saya.

Pertama kali saya menemui produk ini adalah dirumah ibu saudara saya. Ibu saudara saya seorang pesakit thyroid. Beliau berusia 60 tahun. Melihatkan keadaan beliau, sekiranya tidak mengenali beliau, seperti di awal 40 an dengan wajah yang ceria dan beseri. Saya bertanya kepada ibu saudara saya itu ape rahsia..? Lantas ibu saudara saya menyediakan untuk saya satu mug minuman cocoa ini... Merasakan kehangatan nya cocoa ini saya pun minum. Impression pertama saya adalah WOW! sedap nya.... rasenya memang sedap sangat. Lebih-lebih diminum dengan keadaan panas yang sesuai. Kepada saya juga diceritakan tentang kehebatan produk ini. Dengan tidak berlengahkan masa lagi, saya beli pada beliau 1 set.

1 comment: